SAHNALASHTIRISH FAOLIYATIDA BOLALARDA AKTYORLIK QOBILYATINI RIVOJLANTIRISH
Main Article Content
Abstract
Ushbu maqolada teatr ta’limida bolaning rivojlanish psixologiyasini tasvirlashga qaratilgan Lev Vygotskiyning konstruktiv ta’lim nazariyasidan foydalanish. Qo‘llaniladigan tadqiqot usuli - adabiyotlarni o‘rganish orqali ma’lumotlarni yig‘ish texnikasi bilan sifatli tavsiflovchi. Tadqiqot natijalari shuni ko‘rsatadiki, teatrni o‘rganish bosqichida bolalar rivojlanishining psixologik mohiyatini tushunish juda muhim, bu erda S bosqichining zaif yoshida bolalar hali ham juda bog‘liqdir. dunyosiga o‘ynash. Shu nuqtai nazardan, teatrni o‘rganish bo‘yicha o‘qituvchilar Vygotskiyning ijtimoiy o‘zaro ta’sir, til, o‘yin va xayoliy faoliyatning rolini ta’kidlaydigan konstruktivistik yondashuvidan foydalanishlari kerak. Bolalarni teatr o‘rganishga jalb qilishda o‘qituvchilar ijodiy izlanish, hamkorlik va bolalarning kognitiv va ijtimoiy qobiliyatlarini rivojlantirishga yordam beradigan muhitni yaratishi mumkin.
Article Details
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
References
Otto, M., & Thornton, J. (2023). RIVOJLANAYOTGAN VA RIVOJLANGAN MAMLAKATLARDA BOSHLANG‘ICH TA’LIM SIFATI. QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI, 832-833.
Otto, M., & Thornton, J. (2023). BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARIDA INGLIZ TILINI O‘RGATISH TEXNALOGIYALARI. QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI, 834-835.
Akhmadjonov, O. X. (2023). ISLOMIY MOLIYA BARQARORLIK OMILLARI: EKONOMETRIK TAHLILLAR VA DALILLAR. Educational Research in Universal Sciences, 2(9), 74-94.
Otto, M., & Thornton, J. (2023). CHATGPTNING IQTISODIYOTGA TA’SIRI: SUN’IY INTELLEKTNING KASBIY MEHNAT BOZORIGA TA’SIRI. QO ‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI, 7, 65-71.
Ikromjonovna, J. S. (2023). BOSHLANG‘ICH SINFLARGA TA’LIM BERISH JARAYONIDA ZAMONAVIY METOD VA VOSITALARNING AHAMIYATI. QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI, 581-583.
Ikromjonovna, J. S. (2023). THE ROLE OF FOLK TALES AND EPIC MOTIVES IN THE POETRY OF USMAN AZIM. Open Access Repository, 9(4), 545-548.