BADIIY O‘QISH VA DRAMA FANIDA XALQARO METODLAR QO‘LLASH USULLARI VA KAMCHILIKLARI

Main Article Content

Odilova Maxliyoxon
Abdukamolova Munisaxon

Abstract

Ushbu maqolada san’at, o‘qish, dramatik ta’lim va fan ta’limida xalqaro usullarning integratsiyasini o‘rgangan holda, ushbu maqola globallashuv pedagogik amaliyotiga xos bo‘lgan va’dalar va muammolarni ochib beradi. Xalqaro usullar istiqbollarni boyitib, global tushunishni kuchaytirsa-da, madaniyatning noto‘g‘ri moslashuvi va suyultirish kabi muammolar. Haqiqiylik ehtiyotkorlik bilan navigatsiyani talab qiladi. Ushbu tadqiqot globallashgan istiqbolning afzalliklarini qamrab olgan holda mahalliy an’analarni saqlaydigan, talabalar uchun san’at, o‘qish, drama va fan sohalarida keng qamrovli va madaniy jihatdan sezgir ta’lim tajribasini ta’minlaydigan muvozanatli yondashuvni targ‘ib qiladi.

Article Details

How to Cite
Odilova Maxliyoxon, & Abdukamolova Munisaxon. (2024). BADIIY O‘QISH VA DRAMA FANIDA XALQARO METODLAR QO‘LLASH USULLARI VA KAMCHILIKLARI. Yosh Tadqiqotchi Jurnali, 3(1), 95–100. Retrieved from https://2ndsun.uz/index.php/yt/article/view/627
Section
Maqolalar

References

Otto, M., & Thornton, J. (2023). RIVOJLANAYOTGAN VA RIVOJLANGAN MAMLAKATLARDA BOSHLANG‘ICH TA’LIM SIFATI. QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI, 832-833.

Otto, M., & Thornton, J. (2023). BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARIDA INGLIZ TILINI O‘RGATISH TEXNALOGIYALARI. QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI, 834-835.

Akhmadjonov, O. X. (2023). ISLOMIY MOLIYA BARQARORLIK OMILLARI: EKONOMETRIK TAHLILLAR VA DALILLAR. Educational Research in Universal Sciences, 2(9), 74-94.

Otto, M., & Thornton, J. (2023). CHATGPTNING IQTISODIYOTGA TA’SIRI: SUN’IY INTELLEKTNING KASBIY MEHNAT BOZORIGA TA’SIRI. QO ‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI, 7, 65-71.

Ikromjonovna, J. S. (2023). BOSHLANG‘ICH SINFLARGA TA’LIM BERISH JARAYONIDA ZAMONAVIY METOD VA VOSITALARNING AHAMIYATI. QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI, 581-583.

Ikromjonovna, J. S. (2023). THE ROLE OF FOLK TALES AND EPIC MOTIVES IN THE POETRY OF USMAN AZIM. Open Access Repository, 9(4), 545-548..

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>