Maqola talablariga moslangan quyidagi tayyor shakldan foydlanish mumkin (tavsiya etiladi):

MAQOLANING NOMI

(14 O‘LCHAMDA QALIN, KATTA HARFLI FORMATDA O‘RTADA JOYLASHISHI LOZIM: ILTIMOS, BU SHAKLNI O‘ZGARTIRMANG)

 

Muallifning ismi, sharifi, familiyasi

Ish joyi

Elektron pochta manzili

 

ANNOTATSIYA

            Annotatsiya berilgan shakl va ko‘rinishda bo‘lishi lozim. Iltimos, bu shaklni o‘zgartirmang. Annotatsiya 150-200 bosma belgi hamda 5-10 kalit so‘zlardan iborat bo‘lishi lozim. Annotatsiya (ingliz tilida ABSTRACT) va kalit so‘zlar (keywords) xalqaro tizimlarda indekslanishi uchun ingliz tilida ham berilishi zarur.

            Kalit so‘zlar: bu yerga 5-10 so‘zdan iborat maqoladagi asosiy urg‘u olgan atamalarni yozish maqsadga muvofiq.

 

TITLE OF PAPER

(IN THE CENTER USING CAPITAL LETTERs, FONR SIZE 14 AND BOLD IN BLACK COLOUR: PLEASE DO NOT CHANGE THIS FORMAT)

 

ABSTRACT

               Abstract should be given here in the same font and format as given here. Please do not change the format. Abstract should be between 150-200 words followed by 3-5 keywords.

             Keywords: Please include 5-10 keywords here.

KIRISH (KATTA HARFLARDA 14 O‘lchamda, Times New Roman Bosma Shaklda)

Bu bo‘limda maqolaning kirish qismi yoziladi. 14 o‘lchamda, Times New Roman bosma shaklda, alohida xatboshiga ajratilgan holatda. Kirish qismida kichik sarlavhalar mavjud bo‘lsa, 14 o‘lchamda, qalin, Times New Roman bosma yozuvida, alohida xatboshiga ajratib yoziladi.

ADABIYOTLAR TAHLILI VA METODOLOGIYA (KATTA HARFLARDA 14 O‘lchamda, Times New Roman Bosma Shaklda)

Bu bo‘limda ishning adabiyotlar tahlili va metodologiyasi yoritiladi. 14 o‘lchamda, Times New Roman bosma shaklda, alohida xatboshiga ajratilgan holatda. Adabiyotlar tahlili va metodologiya qismida kichik sarlavhalar mavjud bo‘lsa, 14 o‘lchamda, qalin, Times New Roman bosma yozuvida, alohida xatboshiga ajratib yoziladi.

NATIJALAR 

Bu bo‘limda maqolaga oid bo‘lgan natijalar (jadvallar, grafiklar, diagrammalar v.h.) berilishi mumkin. 14 o‘lchamda, Times New Roman bosma shaklda, alohida xatboshiga ajratilgan holatda. Natijalar qismida kichik sarlavhalar mavjud bo‘lsa, 14 o‘lchamda, qalin, Times New Roman bosma yozuvida, alohida xatboshiga ajratib yoziladi. Jadvallar uchun 10 o‘lchamni ishlatish masadga muvofiq. Jadval, grafik va boshqa shunday shakllar berilgan satrning o‘rtasida 1-jadval/1-diagramma va hokazo kabi nomlanishi lozim.

MUHOKAMA (KATTA HARFLARDA 14 O‘lchamda, Times New Roman Bosma Shaklda)

Ushbu bo‘limda natija va muammolar muhokamasi bayon etiladi. 14 o‘lchamda, Times New Roman bosma shaklda, alohida xatboshiga ajratilgan holatda. Muhokama qismida kichik sarlavhalar mavjud bo‘lsa, 14 o‘lchamda, qalin, Times New Roman bosma yozuvida, alohida xatboshiga ajratib yoziladi.

XULOSA

Bu bo‘limda maqolaning tugallangan xulosasi keltiriladi. 14 o‘lchamda, Times New Roman bosma shaklda, alohida xatboshiga ajratilgan holatda. Xulosa qismida kichik sarlavhalar mavjud bo‘lsa, 14 o‘lchamda, qalin, Times New Roman bosma yozuvida, alohida xatboshiga ajratib yoziladi.

 FYDALANILGAN ADABIYOTLAR (REFERENCE)

Adabiyotlar ro‘yxati uchun 14 o‘lcham, Times New Roman bosma shakl, alohida xatboshiga ajratilgan holat ishlatiladi. Mualliflar adabiyotlar ro‘yxatini shakllantirishda “Amerika Psixologiya Assotsiatsiyasining nashr qilish qo'llanmasi” (The Publication Manual of the American Psychological Association)ga alifbo tartibiga amal qilishlari lozim. Adabiyotlar ro‘yxatida bir maqola uchun bir muallifning 30% dan ortiq ilmiy ishlaridan iqtibos keltirilmasligi tavsiya etiladi. Maqola xalqaro bazalarda indekslanishi uchun o‘zbek tilida berilgan adabiyotlar ro‘yxati ingliz tilida (REFERENCES) alohida xatboshida keltirilishi zarur. Iqtibos keltirilgan adabiyotning tartib raqami maqola matnida keltirilgan [raqam] bosma belgisidagi tartib raqamga mos kelishi lozim. Quyida turli adabiyotlar uchun namunalar keltiriladi:

Kitoblar

Jamolov, J. (2012). Chet til o'qitish metodikasi. O'qituvchi.

Jurnallar

Kholikova, N. (2020). Poetic Features of Uzbek Poetry of the National Awakening Period. ISJ Theoretical & Applied Science, 04(84), 615-623.

Vebsayt

Barduhn, S. (2014). Developing cross-cultural awareness in the monolingual classroom. Teaching English, British Council, BBC. https://www.teachingenglish.org.uk/article/developing-cross-cultural-awareness-monolingual-classroom-0  

Ikki va undan ortiq mualliflar

Mardonov, S., Khodjamkulov, U., & Botirova, S. (2020). The Need to Educate Young People with the Spirit of Patriotism in the Context of Globalization. Journal of Critical Reviews, 7(12), 243-247.

 

*Bu shaklda maqola yozish birinchidan, mualliflarimizni xalqaro reytinglardan o‘rin olgan ilmiy jurnallarga maqola chiqarishga tajriba bo‘lsa, ikkinchidan, muallif fikrlarini tartib bilan ketma-ketlikda o‘quvchiga yetqazishga xizmat qiladi. 

Agar Siz maqolangizni yuqorida ko‘rsatilgan shaklga tushirishga qiynalsangiz jurnal mas’ullariga murojaat qilishingiz mumkin. Sizning murojaatingizdan biz faqatgina xursand bo'lamiz.