BOSHLANG’ICH TA’LIMDA SUN’IY INTELEKTNI QO’LLASH

Main Article Content

Yo’ldoshev Axrorjon
Xusanova Madina

Abstract

Maqolada hayotimizning barcha jabhalarini raqamlashtirish, jumladan, maktabgacha va boshlang’ich ta’lim integratsiyasida raqamli texnologiyalarning o’rni, bo’lajak kadrlarni tayyorlashda raqamli texnologiyalarning o’rni, zamonaviy ta’limning muammolari ko’rilgan. Maktabgacha ta’lim va boshlang’ich ta’lim integratsiyasida raqamli texnologiyalarni joriy etishning ijobiy va salbiy tomonlari, maktabgacha ta’limning xususiyatlari va imkoniyati, maktabgacha ta’limda va boshlang’ich ta’limda raqamli texnologiyalar ahamiyati, ulardan oqilona va samarali foydalanish talablari keltirilgan. Maqolada hozirgi globallashuv davrining muhim ehtiyoji hisoblanmish maktabgacha va boshlang’ich ta’lim yoshidagi bolalarning bilim faolligini, dunyoqarashini va motivatsiyasini oshiruvchi zamonaviy o’quv jarayoni vositasi sifatida axborot-kommunikatsiya texnologiyalari va raqamli texnologiyalarni qo’llash nazariyasi va metodologiyasining dolzarb muammolari muhokama qilinadi. Ta’lim va tarbiya jarayonida raqamli texnologiyalarni qo’llash maktabgacha yoshdagi bolalar yutuqlarining kafolatlari va keyinchalik maktabda muvaffaqiyatli o’qish kafolatlari haqida so’z yuritilgan.

Article Details

How to Cite
Yo’ldoshev Axrorjon, & Xusanova Madina. (2022). BOSHLANG’ICH TA’LIMDA SUN’IY INTELEKTNI QO’LLASH. Yosh Tadqiqotchi Jurnali, 1(4), 915–921. Retrieved from https://2ndsun.uz/index.php/yt/article/view/366
Section
Maqolalar

References

Xalikova U.M. (2020). Maktabgacha ta’lim muassasalarida axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanishning dolzarbligi. HHTeprayka, 13-2, C. 78-79.

Khalikova U.M. (2020). Information and communication technology (ICT) in preschool education. ACADEMICIA: An International Multidisciplinary Research Journal. 10:4, pp. 877-885.

Холикова У.М. (2020). Эмоционально-методические системы обучения математическим концепциям в дошкольном образовании на основе информационных технологий. Academy. 56:5, C. 65-67.

Xalikova U.M. (2021). Maktabgacha ta’lim samaradorligida multimedia texnologiyasining o’rni. Scientific progress. 2:4, 32-36-betlar.

Халикова У.М. (2021). Ракамли технологиялар воситасида мактабгача ёшдаги болаларнинг элементар математик куникмаларини шакллантириш. Scientific progress. 2:4, 37-41-бетлар.

Xalikova U.M. (2021). Raqamli texnologiyalar asosida maktabgacha va boshlang’ich ta’limning integratsiyasini ta’minlash. Scientific progress. 2:4, 42-48-betlar.

Халикова У.М. (2021). Мактабгача ёшдаги болалрнинг аклий компетенциясини оширишда электрон кулланмаларнинг ахамияти. Scientific progress. 2:4, 49-53-бетлар.

Каххоров О.С., Адизов Б.И. (2019). Олий таълим муассасалари битирувчилари ракобатбардошлиги: тушунчалар, фикрлар, карашлар. Жамият ва Бошкарув. №1 (83), 115-117-бетлар.

Most read articles by the same author(s)