O’QUVCHILARDA HAYOTIY KO’NIKMALARNI SHAKLLANTIRISHDA AMALIY DARS VA BADIIY ADABIYOTNING O’RNI
Main Article Content
Abstract
Ta’lim jarayonida o’quvchilarni hayotga tarbiyalash bugunning kunning dolzarb masalalaridan biri hisoblanadi. Buning uchun, albatta, har bir pedagog o’quv jarayonini amaliy hayot bilan bog’lagan holda to’g’ri tashkil etishi zarur. Ta’limda nazariyani amaliyot bilan bog’lash prinsipi bu jarayoni yanada osonlashtiradi. O’quvchilarda onglilik va faollikni yuzaga keltirish, ularni o’z-o’zini baholashiga imkon yaratish hamda badiiy adabiyot na’munalarining asl mohiyatini o’quvchiga yetkazib berish ta’lim oluvchida hayot haqidagi ko’nikmalarni shakllantirishga yordam beradi.
Article Details
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
References
Forobiy A.N. Fozil odamlar shahri, -T., Abdulla Qodiriy nomidagi xalq merosi nashriyoti, 1993.
Husanboyeva Q. Adabiy ta’lim jarayonida o’quvchilarni mustaqil fikrlashga o’rgatishning ilmiy-metodik asoslari.Pfd.diss.-T., 2006.
Husanboyeva Q. Adabiyot- ma’naviyat va mustaqil fikr shakllantirish omili, -T., Alisher Navoiy nomidagi o’zbekiston milliy kutubxonasi nashriyoti, 2009.
Jumaniyozova M.Malaka oshirish jarayonida o’qituvchilarni innovatsion faoliyatga tayyorlashning pedagogik asoslari.Pfn.diss.,2007.
Mustaqillik: izohli ilmiy-ommabop lug’at,-T., Sharq nashriyoti, 2005.
Navoiy A. Sittai zaruriya,-T., Fan nashriyoti, 2005.
Yo’ldoshev Q. Adabiyot o’qitishning ilmiy-nazariy asoslari,-T., “O’qituvchi”, 1996.
Sayidahmedov N., Didaktik jarayon loyihasining interfaol metodlari,- T., 1999.
Shodiyeva Q. Nutq o’stirish, _T., “O’qituvchi”, 2008.
Books.geogle.co.uz
Library.ziyonet.uz
Reja.tdpu.uz
Lex.uz