MATEMATIKANI O‘QITISHDA TALABALAR MUSTAQIL TA’LIMNI TASHKIL ETISH
Main Article Content
Abstract
Mazkur maqola oliy ta’lim tizimi yangi kredit-modul tizimiga o’tganligi va bunda asosiy jarayon talabalarni mustaqil ta’limni tashkil qilish qaratilgan bo‘lib oʻqituvchining rahbarligi va nazorati ostida talabada muayyan oʻquv ishlarini mustaqil ravishda bajarish uchun zarur boʻlgan bilim va koʻnikmalarni shakllantirish va rivojlantirish shu bilan birgalikda talaba va oʻqituvchi oʻrtasidagi masofaviy aloqalarni (email, sillabus) takomillashtirish yo‘llari ko‘rib chiqilgan
Article Details
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
References
Sharipov Sh.S. va b. Pedagogik amaliyot (metodik qoʻllanma). T.: TDPU, 2006.
.Orishev, J. (2020). The use of information and communication technologies in the educational process. Arxiv Nauchnix Publikatsiy JSPI, 1(1).izvlecheno ot
https://science.i-edu.uz/index.php/archive_jspi/article/view/188
Mamajonova, K. (2020). Ta’lim texnologiyasini loyihalashtirish tamoyillari va uning nazariy metodologik asoslari. Arxiv Nauchnix Publikatsiy JSPI, 1(4). izvlecheno ot
https://science.i-edu.uz/index.php/archive_jspi/article/view/456
. www.zivonet.uz
www.pedagog.uz
Jurayeva. Gulshanoy Turdiyevna va Najimova Amina Ismatullayeva.
Boshlang‘ich sinf o‘qituvchisi shaxsini rivojlantirishning psixologik –pedagogik aspekti. SCIENTIFIC PROGRESS. VOLUME 2 ǀ ISSUE 2 ǀ 2021 ISSN: 2181-1601
Ашурова Д.Н., Боқиев Р.Р., Юлдашев З.Х. Медиатаълим ва талабалар фаоллигини ошириш муаммолари. Педагогик маҳорат. - 2009. №2
Jurayeva. Gulshanoy Turdiyevna va Najimova Amina Ismatullayeva. KONTEKSTLI TA’LIM TEXNOLOGIYASINING MOHIYATI. CentralAsian Research Journal For Interdisciplinary Studies, 2(4), 202-207