IQTISODIYOTNING SANOAT SEKTORINI INNOVATSION RIVOJLANTIRISHNING XORIJIY TAJRIBASINI TAHLIL QILISH
Main Article Content
Abstract
Ushbu maqolada sanoat mamlakat iqtisodiyotining asosiy lakomativi sifatidagi o’rnini tadqiq qilingan. Tadqiqotchi tomonidan O‘zbekistonda innovatsion sohada biznes va davlat o‘rtasida o‘zaro manfaatli hamkorlikni yo‘lga qo‘yish istiqbollarini baholash alohida ahamiyatga ega ekanligi bayon qilinib taklif va tavsiyalar berilgan
Article Details
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
References
.Яковлев М.В. Формирование политического имиджа региона в условиях современной России. Автореферет дисерт на соис. Уч. ст. к.п.н. М.: МГУ им. М.В. Ломоносова, 2006. - 23 с.;
Важенина И.С. Имидж и репутация территории как основа продвижения вконкурентной среде // Маркетинг в России и за рубежом. 2006. - №6.;
Визгалов Д. Маркетинг города / Д. Визгалов. - М.: Фонд «Институ экономики города», 2008. - 110 с.;
Инвестиционная привлекательность региона: учебно-методическое пособие [текст] / под ред. Р.Ф. Дурицыной, Т.Н. Скибиной.- М» КНОРУС, 2008.- 400 с.;
Литвинова В.В. Инвестиционная привлекательность и инвестиционный климат региона: Монография / В.В. Литвинова: Финуниверситет. Каф. «Государственное и корпоративное управление и муниципальные финансы». -М.: Финуниверситет, 2013. - 116 с.