OLIY TA'LIMDA BREND KAPITALI BOSHQARUVINING O'ZIGA XOS XUSUSIYATLARI
Main Article Content
Abstract
Maqolada Oliy ta'limda brend kapitali boshqaruvining o'ziga xos xususiyatlari ochib berilgan. Muallif tomonidan brendlar qiymatini baholash usullariga cheklovlar o`rganilib, Interbrand kompaniyasining usuli bo'yicha hisoblash metodologiyasi tahlil qilingan.
Article Details
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
References
Sherov A.B. Ta'lim tizimini davlat tomonidan moliyalashtirishning huquqiy asoslari va ob'ektiv zarurati//“Xalqaro moliya va hisob” ilmiy elektron jurnali. №3, iyunь, 2017 yil
QS World University Rankings – Methodology https://www.topuniversities.com/qs-world-university-rankings/methodology
Неретина Е,А., Гвоздецкая И.В., Корокошко Ю.В. Имидж и бренд вуза: взаимосвязь, особенности формирования и потенциал развития// INTEGRATION OF EDUCATION. vol. 19, no. 1, 2015. DOI: 10.15507/Inted.078.019.201501.013
Прохоров А.В. Модель университета как основа позиционирования его бренда// Вестник Тамбовского университета. Серия Общественные науки. - 2017. Т. 3, вып. 4 (12) ISSN 2413-6840
Jagdish N. Sheth, Rajendra S. Sisodia and Arun Sharma,The Antecedents and Consequences of Customer-Centric Marketing, Journal of the Academy of Marketing Science 2000; 28; 55
Белостоцкая, Анна Александровна Оценка удовлетворенности потребителей образовательных услуг на основе использования моделей восприятия : диссертация ... кандидата экономических наук : 08.00.05 Санкт-Петербург 2006
Панкрухин А.П. Маркетинг образовательных услуг. тема диссертации на сосикание уч.степени док.наук. 1995 г. Москва-412 С.
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2019 йил 8 октябрдаги “Ўзбекистон Республикаси Олий таълим тизимини 2030 йилгача ривожлантириш концепциясини тасдиқлаш тўғрисида”ги ПФ-5847-сон фармони. https://lex.uz/docs/4545884
Kevin Lane Keller (1993), "Conceptualizing, Measuring, and Managing Customer-Based Brand Equity," Journal of Marketing, 57 (January), 1-22.
Lassar, W., Mittal B. and Sharma A. (1995) Measuring Customer-Based Brand Equity. Journal of Consumer Marketing 12(4): 11-19.
Park, C.S. and Srinivasan, V. (1994), ``A survey-based method for measuring and understanding brand equity and its extendibility'', Journal of Marketing Research, Vol. 31, May, pp. 271-88
Kamakura, W.A. and Russell, G.J. (1991), Measuring Consumer Perceptionsof Brand Quality with Scanner Data: Implications for Brand Equity, ReportNo. 91-122, Marketing Science Institute, Cambridge, MA.
Aaker, D.A. (1996), Building Strong Brands, The Free Press, New York, NY.
Мotameni, R. and M. Shahorkhi (1998), “Brand Equity Valuation: A Global Perspective”, Journal of Product and Brand Management, 7 (4), 275-290.
Barwise, P., Higson, C., Likierman, and A., Marsh, P. (1999), Accounting for Brands, The London Business School and The Institute of Chartered Accountants in England and Wales, London.
Oldroyd, D. (1994), "Accounting and Marketing Rationale : The Juxtaposition within Brands", International Marketing Review, Vol 11, No 2, pp 33-46.
Tollington, T. (1998), "Separating the brand asset from the goodwill asset", Journal of Product & Brand Management, Vol 7, No 4, pp 291-304.
Simon, C.J., and Sullivan, M.J., (1993), The measurement and determinants of Brand Equity: A Financial Approach, Marketing Science, Vol. 12, No 1, pg 28-52.
Perrier, R. (Ed) (1997), Brand Valuation, 3rd Ed, Premier Books, London
Ванюшкина В.В. Бренд высшего образовательного учреждения: особенности формирования и продвижения: автореферат ... к.э.н. – Ростов-на-Дону: Ростовском государственном экономическом университете (РИНХ), 2011. – 25 с.
Капустина Л.М., Жадько Е.А. Управление брендом на основе оценки восприятия позиции университета потребителями // Управленец. 2019. Т. 10. № 4. С. 98–109. DOI: 10.29141/2218-5003-2019-10-4-9.
Черепанов Владимир Юрьевич Методические аспекты оценки стоимости бренда. Имущественные отношения в Российской Федерации. 2010. https://cyberleninka.ru/article/n/metodicheskie-aspekty-otsenki-stoimosti-brenda
Применение метода, предложенного Interbrand. http://vse-uchebniki.com