OLIY TA'LIMDA BREND KAPITALI BOSHQARUVINING O'ZIGA XOS XUSUSIYATLARI

Main Article Content

Zufarova Nozima Gulamiddinovna

Abstract

Maqolada Oliy ta'limda brend kapitali boshqaruvining o'ziga xos xususiyatlari ochib berilgan. Muallif tomonidan brendlar qiymatini baholash usullariga cheklovlar o`rganilib, Interbrand kompaniyasining usuli bo'yicha hisoblash metodologiyasi tahlil qilingan.

Article Details

How to Cite
Zufarova Nozima Gulamiddinovna. (2022). OLIY TA’LIMDA BREND KAPITALI BOSHQARUVINING O’ZIGA XOS XUSUSIYATLARI. Yosh Tadqiqotchi Jurnali, 1(1), 147–165. Retrieved from https://2ndsun.uz/index.php/yt/article/view/33
Section
Maqolalar

References

Sherov A.B. Ta'lim tizimini davlat tomonidan moliyalashtirishning huquqiy asoslari va ob'ektiv zarurati//“Xalqaro moliya va hisob” ilmiy elektron jurnali. №3, iyunь, 2017 yil

QS World University Rankings – Methodology https://www.topuniversities.com/qs-world-university-rankings/methodology

Неретина Е,А., Гвоздецкая И.В., Корокошко Ю.В. Имидж и бренд вуза: взаимосвязь, особенности формирования и потенциал развития// INTEGRATION OF EDUCATION. vol. 19, no. 1, 2015. DOI: 10.15507/Inted.078.019.201501.013

Прохоров А.В. Модель университета как основа позиционирования его бренда// Вестник Тамбовского университета. Серия Общественные науки. - 2017. Т. 3, вып. 4 (12) ISSN 2413-6840

Jagdish N. Sheth, Rajendra S. Sisodia and Arun Sharma,The Antecedents and Consequences of Customer-Centric Marketing, Journal of the Academy of Marketing Science 2000; 28; 55

Белостоцкая, Анна Александровна Оценка удовлетворенности потребителей образовательных услуг на основе использования моделей восприятия : диссертация ... кандидата экономических наук : 08.00.05 Санкт-Петербург 2006

Панкрухин А.П. Маркетинг образовательных услуг. тема диссертации на сосикание уч.степени док.наук. 1995 г. Москва-412 С.

Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2019 йил 8 октябрдаги “Ўзбекистон Республикаси Олий таълим тизимини 2030 йилгача ривожлантириш концепциясини тасдиқлаш тўғрисида”ги ПФ-5847-сон фармони. https://lex.uz/docs/4545884

Kevin Lane Keller (1993), "Conceptualizing, Measuring, and Managing Customer-Based Brand Equity," Journal of Marketing, 57 (January), 1-22.

Lassar, W., Mittal B. and Sharma A. (1995) Measuring Customer-Based Brand Equity. Journal of Consumer Marketing 12(4): 11-19.

Park, C.S. and Srinivasan, V. (1994), ``A survey-based method for measuring and understanding brand equity and its extendibility'', Journal of Marketing Research, Vol. 31, May, pp. 271-88

Kamakura, W.A. and Russell, G.J. (1991), Measuring Consumer Perceptionsof Brand Quality with Scanner Data: Implications for Brand Equity, ReportNo. 91-122, Marketing Science Institute, Cambridge, MA.

Aaker, D.A. (1996), Building Strong Brands, The Free Press, New York, NY.

Мotameni, R. and M. Shahorkhi (1998), “Brand Equity Valuation: A Global Perspective”, Journal of Product and Brand Management, 7 (4), 275-290.

Barwise, P., Higson, C., Likierman, and A., Marsh, P. (1999), Accounting for Brands, The London Business School and The Institute of Chartered Accountants in England and Wales, London.

Oldroyd, D. (1994), "Accounting and Marketing Rationale : The Juxtaposition within Brands", International Marketing Review, Vol 11, No 2, pp 33-46.

Tollington, T. (1998), "Separating the brand asset from the goodwill asset", Journal of Product & Brand Management, Vol 7, No 4, pp 291-304.

Simon, C.J., and Sullivan, M.J., (1993), The measurement and determinants of Brand Equity: A Financial Approach, Marketing Science, Vol. 12, No 1, pg 28-52.

Perrier, R. (Ed) (1997), Brand Valuation, 3rd Ed, Premier Books, London

Ванюшкина В.В. Бренд высшего образовательного учреждения: особенности формирования и продвижения: автореферат ... к.э.н. – Ростов-на-Дону: Ростовском государственном экономическом университете (РИНХ), 2011. – 25 с.

Капустина Л.М., Жадько Е.А. Управление брендом на основе оценки восприятия позиции университета потребителями // Управленец. 2019. Т. 10. № 4. С. 98–109. DOI: 10.29141/2218-5003-2019-10-4-9.

Черепанов Владимир Юрьевич Методические аспекты оценки стоимости бренда. Имущественные отношения в Российской Федерации. 2010. https://cyberleninka.ru/article/n/metodicheskie-aspekty-otsenki-stoimosti-brenda

Применение метода, предложенного Interbrand. http://vse-uchebniki.com